quinta-feira, 4 de setembro de 2008

Héteroceguera



Vaia!!!!, fufa e fufo no mundo hétero....serán sempre unha parelha???
Son fufa e o meu melhor amigo aquí é fufo, namorado do meu melhor amigo alá.
Cando o meu melhor amigo dalá viu a me visitar comenzou o romance... eles todo o día xuntinhos eu todo o día a trabalhar.
Dous días despois o meu melhor amigo daquí e o meu melhor amigo dalá desapareceron no burato preto do amor ( sen percepcións de tempo ou de espacio)..eu ía o trabalho todo os días, a todas horas, sola, e todas me preguntaban polo meu melhor amigo dalá. E todas se preguntaban porqué o meu melhor amigo daquí non lhes colhía o telefone.
-"X máis X están xuntos, lévanse ben, fixeron moi boas migas"- decíalhes eu.
Ninguén se preguntaba nada.
O meu melhor amigo dalá marchou e deixou anhorante o meu melhor amigo daquá, eu paso todo o día na súa casa, todas se pensan que somos parelha.
Evidentemente x máis x son amigos, y máis y son amigas, x máis y, ainda que pasen o día a desmentir, son parelha.

1 comentário:

disse...

rula, agora eres ti a que andas desaparecida...recibiches o meu mail?
estou a piques de marchar pra Barcelona...
um pouco desorientada...
o pasado xobes estiven paseando por o teu Porto e tiven saudades túas.
espero novas.
bikos
M.